مسجد امام رضا (ع) - مجمع قرآنی والفجر

یا مهدی نام تو را که میشنوم پای ثانیه ها لنگ میشود ...

مسجد امام رضا (ع) - مجمع قرآنی والفجر

یا مهدی نام تو را که میشنوم پای ثانیه ها لنگ میشود ...

مسجد امام رضا (ع) - مجمع قرآنی والفجر
وبلاگ قرآن و عترت به همت جمعی از دوستان در تاریخ اول آذر ماه 1392 تاسیس گردید و در جهت گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی در فضای مجازی میکوشد و نتیجه زحمات عزیزان مسجد امام رضا (ع) و مجمع قرآنی والفجر میباشد
سایت جدید مارا دنبال کنید
www.qorankade.ir
آخرین نظرات
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۲

ماموریتت یادت هست؟

امروز شاهدیم شیعیان چگونه در قاره آسیا و در کشورهایی همچون لبنان، سوریه، عراق، پاکستان، هندوستان، یمن و ... رو به رشد بوده و با پیروی از اهل بیت علیهم‌السلام در راه دین و مذهب خود استقامت می‌کنند. در این میان قاره آفریقا مخصوصاً کشور نیجریه، استقبال زیادی به اندیشه‌های شیعی نشان داده و هر جا یک روحانی شیعی حضور داشته، توانسته افراد بسیاری را جذب مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام گرداند.

کشور نیجریه که با حضور یک اندیشمند اسلامی به نام حجت‌الاسلام زکزاکی راه قرآن و عترت را یافته و از ملت‌هایی است که هر روز شاهد حضور افراد بیشتری در حسینیه‌ها و مساجد بوده است (حدود 12 میلیون شیعه دارد) و سیل مشتاقان امام حسین در روز اربعین مانوری عظیم برگزار کردند.

 

این مانور آنچنان عظیم بود که  افکار عنکبوتی وهابیت را نشانه گرفت و آنان احساس خطر کردند و به تشویق حکومت آل سعود، ارتشی تا بن دندان مسلح را به کشتار افرادی فرستاد که جز نام خدا و توسل به اهل بیت علیه السلام هیچ کلامی بر زبان نداشتند.

حال وظیفه من و شما چیست ؟

منبع: برگرفته از سایت راسخون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
استیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی